Header image  
Συμβολή στην Σωτηρία της  
 

 

Ο Δήμαρχος

Κτηματικές Υπηρεσίες

Δασικές Υπηρεσίες

Πολεοδομίες

Ν.Α. Αργολίδας

Αρχαιολογία

Μ.Μ.Ε. Νομού

Λάζες

Α.Τ. Κρανιδίου

Ανεξ. Αρχές

Σύνοψη

 

    Επίσης

Σύντομο Ιστορικό

Περιουσία

Γιατί Αγιο-Καρτέρης;
 
 

     

 
 
Το Θέμα

Στα τέλη Ιανουαρίου 2008 ξεκίνησε μια σειρά έργων κατασκευής του δρόμου από Σαλάντι μέχρι τις Λάζες. Μέρος αυτού του δρόμου στο Σαλάντι (εντός του ρ.σ.) περνούσε μέσα από το Δημόσιο κτήμα, καταστρέφοντας την μοναδική παραλία του Αγιο Καρτέρη. Το μέρος στις Λάζες κατασκευαζόταν κυριολεκτικά πάνω στο κύμα καθιστώντας την παραλία ακρως επικίνδυνη. Το υπόλοιπο μέρος περνούσε από δημόσια δασική έκταση.

Ολα αυτά χωρίς την άδεια καμίας, απολύτως καμίας, αρμόδιας αρχής!

Υπήρξε άμεση αντίδραση από πολλούς που εκφράστηκε με τηλεφωνήματα διαμαρτυρίας - καταγγελίας αλλά και αναφορές - καταγγελίες προς αρμόδιες αρχές. Μια πρώτη παρουσίαση υπάρχει στην ενότητα Σαλάντι/Σήμερα. Σε αυτή την ενότητα γίνεται μια ποιό ολοκληρωμένη παρουσίαση των καταγγελιών και των ενεργειών των αρχών. Φυσικά όσων έφθασαν σε μας.

Είναι βέβαιο πλέον ότι η κατασκευή του δρόμου ξεκίνησε με πρόταση και χρηματοδότηαση της ΜΕΛΦΑ Α.Ε. (η εταιρεία που κατασκευάζει το συγκρότημα κατοικιών στο π. κτήμα Αντωνόπουλου στο Σαλάντι) την οποία απεδέχθη ο Δήμος Κρανιδίου.

Αναρωτιέμαι τι θα γινόταν αν δεν βρίσκονταν κάποιοι ''τρελοί'' από τα Δίδυμα και από τους Φούρνους. Εκεί καταντήσαμε! Να κυνηγάμε τον Δήμαρχο (που μας αγάπησε) και τις Αρχές (ευτυχώς όχι όλες) να κάνουν την δουλειά τους!

Υπάρχει όμως ένα θέμα. Η ανάγκη σύνδεσης των δύο αυτών παραλιών μεταξύ τους είναι υπαρκτή. Υπαρκτή επίσης είναι και η ανάγκη σύνδεσης τους με το Κρανίδι και το Ναύπλιον. Ομως υπάρχει μελέτη, έτοιμη, του δρόμου ''Παραλιακή σύνδεση Κρανίδι-Ναύπλιον''.

Γιατί δεν υλοποιείται αυτή η μελέτη; Που δεν δημιουργεί όλα αυτά τα προβληματα αλλά, επί πλέον, λύνει και το πρόβλημα του κύριου οδικού άξονα στο Σαλάντι; Η ικανοποίηση αυτών των πράγματι υπαρκτών αναγκών μόνο μέσω της καταστροφής των παραλιών μπορεί να ικανοποιηθεί;

Το ερώτημα βέβαια δεν απευθύνεται μόνο στον σημερινό Δήμαρχο Σφυρί. Ανατρέχει στο 1997 και στους τότε Κοινοτάρχες που ξεκίνησαν αυτήν την ιστορία. Αλλά και στις αρμόδιες υπηρεσίες που επέτρεψαν αυτόν τον δρόμο την στιγμή που, λίγα μέτρα δίπλα του, προβλέπεται ο παραλιακός Κρανίδι - Ναύπλιον.